Vakaras

Vakaras

2015 m. balandžio 4 d., šeštadienis

K.K.Šiaulytis "Medijų nuotykiai" - Humorografijos paroda "Laiptų galerijoje" 1

K.K.Šiaulytis. Medijų nuotykiai. 2011. Karikatūra. 29,7X21

K.K.Šiaulytis "Medijų nuotykiai" 

- Humorografijos paroda Šiauliuose, 

"Laiptų galerijoje" 


Pasaulinę humoro dieną - Balandžio pirmąją, 
Šiaulių mieste, "Laiptų galerijoje",
 buvo atidaroma mano kūrybos  paroda.
Dėkoju visiems, atvykusiems patirti medijų nuotykių: 
ekspozicijose - virš šimto mano humorografijos darbų - karikatūrų, 
komiksų, šaržų, DADA Atvirukų. Vyko smagūs pokalbiai, 
nupiešiau keletą šaržų, taurėse džiūvo vynas....
Atidarydama parodą, galerijos direktorė Janina Ališauskienė ne tik gyrė 
salėje kabančias karikatūras, bet, sugebėjo ir prigauti mane - 
įteikė "Laiptų galerijos" oranžerijoje sunokintų apelsinų vaisių kompoziciją. 
Aš patikėjau pasakomis apie oranžeriją, pasidžiaugiau, 
kad dabar žymiuosius Šiaulių Monmartro plenerus bus galima rengti ir žiemą, 
tapyti Gogeno pamėgtus Polinezijos salų motyvus...

Paroda veiks iki balandžio 23 dienos.

Ateikite į parodą, čia rasite karikatūrų depresijos priepoliams raminti:
tai ciklai "Piratų jūrose", "Apie menininkus",
 mąstytojai pasidžiaugs ciklais "Filosofiniai štrichai", "Apie moteris ir vyrus",
hedonistai ras darbų žvejybos, kulinarijos temomis, 
aktualijų fanai - politikos ir sporto pastebėjimų.
Menotyrininkas, kultūrininkas Ričardas Jakutis
 (tai jis paragino mane surengti šią parodą),
 balandžio pirmąją pastebėjo,
kad aš esu geriausias šio meto karikatūristas Lietuvoje.
 Laukiu, kada Ričardas tuos žodžius pakartos kitą dieną...
Kas negali aplankyti parodą -
užsukite į mano karikatūrų galeriją internete,
 Pasauliniame karikatūrų tinklalapyje ToonPool - 
http://www.toonpool.com/artists/Kestutis_23402

Sėkmės!
K.K.Šiaulytis
2015 04 04

K.K.Šiaulytis "Medijų nuotykiai" - Humorografijos paroda "Laiptų galerijoje"
Politikai ir menininkai. DADA Postcard
Foto Kristina Laidauskaitė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą