Vakaras

Vakaras

2018 m. gruodžio 17 d., pirmadienis

Pirmadienio studijos. Škicai, eskizai, etiudai, greiti piešiniai

K.K.Šiaulytis. Portretas. 2018. Škicas. 21 x 14,8

K.K.Šiaulytis. Gulinti. 2018. Škicas. 24 x 32

Pirmadienio studijos.
 Škicai, eskizai, etiudai, greiti piešiniai


SPD studijos tęsiasi. Šiandien vėl miklinome akį - ranką, greitais piešiniais.
Modelio vienos pozos laiką prailginome iki 25 minučių.
Kaip ir įprasta, pertraukėlių metu dar aptarinėjame vienas kito darbus.
Česlovas mielai išklauso ir susižavėjimo šūksnius, ir abejones 
dėl vienos ar kitos jo piešinių detalės. 
Liuda šiandien pademonstravo aukštąjį pilotažą - 
eilutė žiūrovų stoviniavo prie jos molberto.
Akvarelininkė Eglė apgailestavo užmiršusi akvarelę - 
jau kuris laikas piešia pastele, bet jai tai puikiai sekasi.
Aldona dalį laiko paskyrė mano portretui, maniau sudomino mano barzda,
 bet, kai pamačiau jos piešinį, paaiškėjo jog tai buvo tik noras man atsilyginti
už mano kažkada jos portrete nupieštą gražiai ilgą nosį.
Aldonos škice mano uoslės aparatas priminė karbiuratorių...
***
Čia aptarus dailininkus ir dar kitus SPD narius rasite
 Slaptosios Piešiančiųjų Draugijos feisbuke.
Prisijunkite!

K.K.Š.
2018 12 17

K.K.Šiaulytis. Abejojanti. 2018. Škicas. 24 x 32


K.K.Šiaulytis. Žvelgianti. 2018. Škicas. 21 x 14,8

K.K.Šiaulytis. Atsirėmusi. 2018. Škicas. 21 x 14,8

K.K.Šiaulytis. Atsisukusi. 2018. Škicas. 21 x 14,8

K.K.Šiaulytis. Skliautas. 2018. Škicas. 32 x 24

K.K.Šiaulytis. Tekstūrose. 2018. Škicas. 24 x 32


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą